Onze eerste Meet en Greet is een feit! Iets wat het bestuur en leden hoog op het verlanglijstje had staan. Het was een fantastische middag bij Natuurkampeerterrein De Veenkuil in Bant. Met
ongeveer vijfentwintig volwassenen en kinderen, heerlijke temperaturen konden we ons goed vermaken. Bootje varen, marshmallows eten, heerlijk genieten van een hapje, drankje en elkaar.
Ook om erachter te komen wat ieder zijn eigen verhaal is met betrekking tot RRP. Erkenning vinden, bekendheid creëren. En ook om als stichting er achter te komen waar wij hulp kunnen bieden. Dank
aan iedereen die meegeholpen heeft, en aanwezig was op de Meet en Greet RRP op zaterdagmiddag 14 mei 2022.

Het is een mooie bijeenkomst geweest, en wat ons betreft iets wat we in ieder geval één keer in het jaar willen organiseren. Meer over de ervaringen is te lezen in onze nieuwsbrief van mei.