Afgelopen zaterdagmiddag 1 oktober hebben wij onze eerste informatiemiddag RRP georganiseerd in het UMC Utrecht. Waar we hartelijk ontvangen zijn door
Drs. Emke van den Broek. (KNO – arts UMC Utrecht) Dank voor de gastvrijheid en samenwerking.

We hebben uiteindelijk een fijne middag met elkaar gehad. Geluisterd naar professionals, veel gesproken en naar elkaar kunnen luisteren. Frustraties kunnen uiten, ervaringen kunnen delen en elkaar leren kennen. Want dat ieder verhaal uniek is hoorde we ook nu weer.

We houden contact en we blijven er voor zorgen dat er meer bekendheid komt over RRP. Hoe meer mensen willen meedenken over alles wat met de ziekte te maken heeft, hoe dragelijker het uiteindelijk kan worden. Daar hebben wij als stichting alle vertrouwen in. De informatie die zaterdag gedeeld is door de professionals gaan we verzamelen. Hier maken we een samenvatting van. Die zullen we uiteraard gaan delen.

Met dank aan Drs. Rico Rinkel en Professor Freek Dikkers. Logopedist Lynke Wiersma (Amsterdam UMC) en logopedist (OLVG) en master student bij de UvA/AMC Michelle Mallinger. Rink bedankt voor de mooie flyers en de banner voor de stichting.