Stichting RRP

Donatie

Hoe doneren?

Donaties kunnen gedaan worden door uw bijdrage over te maken het rekeningnummer van onze stichting. Hiermee helpt u ons met onze activiteiten.

Overmaken kan op NL10 RABO 0367 0261 47 ten name van Stichting RRP

RRP

“Elke stem telt mee”. Wat als je stem, ons communicatiemiddel het niet meer (goed) doet?

Er wordt geschat dat per jaar 1 op de 500.000 kinderen (onder de 18 jaar) larynxpapilloom krijgt. Eén op de 200.000 volwassen krijgt larynxpapilloom. Opgeteld leidt dat tot ongeveer 50 nieuwe patiënten per jaar in Nederland. Dat zijn er maar weinig.

Helpt u ons mee? Alle hulp is welkom! De makkelijkste manier om zelf bij te dragen is door donateur te worden van Stichting RRP. Via de website kunt u volgen waar het geld aan besteed wordt. Denk aan:

• Cadeautje kinderen
  • Evenementen, bijeenkomsten
  • Informatie flyers en andere uitingen voor meer bekendheid RRP

Reuze bedankt voor uw bijdrage!

Sinds 2011 heb ik Larynxpapillomatose (of RRP) en ben hier een aantal keer voor geopereerd. Ik heb er mee leren leven en gemerkt dat er stereotypes zijn rondom een hese stem die lastig te veranderen zijn. Ik had een latente behoefte om hier met lotgenoten over te spreken en ook te weten wat de wetenschappelijke vooruitgang is op dit gebied. Daarom ben ik blij dat er nu een stichting is die zich voor deze doelen inzet.

Maarten